[ZASADY]:
1) Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznać się z treścią regulaminu.
2) Korzystanie z forum oznacza akceptację poniższego regulaminu.
3) Nieznajomość regulaminu forum nie zwalnia z jego przestrzegania, dlatego wszelkie próby usprawiedliwienia winy będą z miejsca uznawane za bezskuteczne.
4) Administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.
5) Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów.
6) Prośby o zmiany w profilu użytkownika należy kierować do admina(nazwę może zmienić każdy tylko raz w swojej egzystencji na forum).
7) Użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
8) Dział Offtopic przeznaczony jest do dyskusji na tematy dowolne.
9) Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane a dublerzy będą karani.
10) Karierowicze typu: nabijacze postów w tematach/tematami, buntownicy oraz wszyscy wszczynający kłótnie będą karani.
11) Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów, a ich autorzy będą karani.
12) Pisanie WIELKIMI LITERAMI jest niewskazane, zwłaszcza w temacie wątku, to samo tyczy sie poke-stylu.
13) Forum to nie śmietnik - jeśli post użytkownika nie wniesie niczego nowego do dyskusji, wskazane jest uzasadnienie swojego zdania.
14) Zabrania się nabijania postów, dubli, pisania postu pod postem w pewnym odstępie czasu (24h). Chcesz wnieść coś do tematu? - Edytuj poprzedni post.
15) Użytkownik przed wysłaniem tekstu winien przeczytać go uważnie, sprawdzić, czy jest zgodny z ustaleniami regulaminowymi, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i jest na temat.
16) Wklejenie tekstu nie swojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora i bez ingerencji w treść.
17) Wykorzystywanie nie swoich materiałów bez zgody ich autora lub odpowiedniej informacji zawartej w swoim poście / projekcie, uważane jest za plagiat, który w świetle obowiązujących przepisów jest przestępstwem. Przewidzianą karą na forum za popełnienie plagiatu jest ostrzeżenie.
20) Użytkownicy forum mogą umieszczać w profilu swoje awatary i sygnatury.
21) Sygnatury i awatary nie powinny zawierać żadnych treści, mogących urazić innych użytkowników forum.
22) Treść podpisu powinna być stosunkowo krótka - najwyżej 4-5 linijek.
23) Zabrania się kategorycznie oferowania płatnej pomocy (w tym postów niosących choćby znamiona takiej pomocy).
Użytkownicy forum proponujący podobne usługi, karani będą bezwzględnie zablokowaniem konta.
24) Prosi się użytkowników o niezamieszczanie zewnętrznych plików graficznych lub odnośników o zbyt dużych wymiarach, powodujących nieprawidłowy wygląd forum.
25) Nie wolno reklamować stron komercyjnych, w tym serwisów informacyjnych sprzedających reklamy. Dozwolone jest jedynie reklamowanie niekomercyjnych stron prywatnych.
26) Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, po uprzednim uzasadnieniu w formie wiadomości prywatnej przesłanej administratorowi a także dla autora postu/tematu.
27) Moderatorzy mają prawo do przenoszenia lub zamykania wątków.
28) Moderatorzy mogą ukarać użytkownika forum za naruszenie regulaminu wystawiając ostrzeżenie, w jego treści wpisując stosowne uzasadnienie.
29) Użytkownik, który dopuścił się naruszenia zasad panujących na forum, a istnieje podejrzenie, że mógł owych zasad nie poznać, w pierwszej kolejności powinien zostać pouczony.
30) Treści drastyczne, a także o tematyce erotycznej
typu obrazki, filmiki itp. będą karane.